




Látogatók













Linkek


Fusion-3
Elkészültem a tavalyi modell modifikációjával.
A modell alján a támasztó ék hosszabb lett és a súlypontot előrébb hoztam. Erre a megállapításra a tavalyi év utolsó hazai versenyén jöttem rá, mivel már a modell nagyon rosszul úszott. Ez a rossz irány az én hibám volt mely négy versenyen keresztül keserítette az életemet. Ez a két változtatás jelentősen javította a hajó úszási és stabilitási tulajdonságait.
A VB. után és már talán ott is beszélgettünk Kis Pista barátommal a fogaskerék áttétel hasznáról vagy haszontalanságáról, ki tudja?! Aztán arra a megállapodásra jutottunk, hogy ha sebességben nem is, de talán a hossztengely körüli forgatónyomatékban lehet benne valami. Illetve egy próbát megér, ha már úgy is építek egy új modellt. Ezt természetesen úgy készítettem el, hogy a motorágy kiemelésével már készen is van a csere a direkt hajtásra.
Azt, hogy milyen sikerrel működik majd a "rendszer" csak a teszteken tudjuk meg. Terveim szerint még áprilisban megúsztatom a modellt. Nem szeretném, ha először az első versenyen Orosházán érne vizet a hajó.
Csak egy kis plusz információ, hogy egy nappal előbb készült el Lubos barátom új 3,5-es modellje is. De náluk tegnap még havazott úgyhogy Ő is várja a jó időt velünk együtt.
A fedélzeten a rezonátorcső burkolat változott.
A modell alján a támasztó ék hosszabb lett és a súlypontot előrébb hoztam. Erre a megállapításra a tavalyi év utolsó hazai versenyén jöttem rá, mivel már a modell nagyon rosszul úszott. Ez a rossz irány az én hibám volt mely négy versenyen keresztül keserítette az életemet. Ez a két változtatás jelentősen javította a hajó úszási és stabilitási tulajdonságait.
Remélem elég lesz a levegőbeömlők keresztmetszete.
A rezócső burkolata.
Állítólag ennek a csőnek nagyobb a nyomatéka.
A rezócső felfogatása.
A VB. után és már talán ott is beszélgettünk Kis Pista barátommal a fogaskerék áttétel hasznáról vagy haszontalanságáról, ki tudja?! Aztán arra a megállapodásra jutottunk, hogy ha sebességben nem is, de talán a hossztengely körüli forgatónyomatékban lehet benne valami. Illetve egy próbát megér, ha már úgy is építek egy új modellt. Ezt természetesen úgy készítettem el, hogy a motorágy kiemelésével már készen is van a csere a direkt hajtásra.
És elkészült az áttételes motorágy.
A másik oldalról a látvány.
Szerencsére befér a burkolat alá.
Az orgonasípok az olajzó csövek. Csak egy helyen!
A rádiótér is egyre jobban tisztul.
Azt, hogy milyen sikerrel működik majd a "rendszer" csak a teszteken tudjuk meg. Terveim szerint még áprilisban megúsztatom a modellt. Nem szeretném, ha először az első versenyen Orosházán érne vizet a hajó.
Csak egy kis plusz információ, hogy egy nappal előbb készült el Lubos barátom új 3,5-es modellje is. De náluk tegnap még havazott úgyhogy Ő is várja a jó időt velünk együtt.
Lubos új modellje.
